niedziela, 2 lipca 2017

Dla kogoś wyjątkowego :)

 Lubicie kartki typu pop-up? Są bardzo wdzięczne do zrobienia i bardzo fajnie się prezentują. Czasem się zastanawiam czemu tak rzadko je sama robię, bo przecież one nieskomplikowane są. I co istotne, składają się, więc są dużo wygodniejsze do transportu niż exploding box.
Tym razem pewna bardzo lubiana przeze mnie osóbka miała urodziny i musiała ode mnie dostać coś specjalnego. Typowa kartka nie wchodziła zupełnie w grę.  Powstała kartka typu pop up, pełna pastelowych kwiatów, listków i innych roślinek. Mam nadzieję, że będzie cieszyć oko :)

10 komentarzy:

  1. Wyszło rewelacyjnie ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest! Jeszcze takiej kartki nie robiłam, ale muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zrób, zrób koniecznie, bo one naprawdę są fajne :)

      Usuń
  3. Piękny box! :) Uwielbiam takie delikatne, jasne prace! :) Dodaję blog do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i cieszę się bardzo, że Ci się u mnie spodobało :)

      Usuń
  4. Pop up, coś czego nie ogarniam ale coś co zachwyca.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) polecam spróbować bo jest naprawdę prosty do zrobienia :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)