sobota, 11 listopada 2017

Kolorowy, energetyczny notes - inspiracja dla It's just fun!


Witam Was serdecznie! Jak u Was z pogodą? Też ponuro i deszczowo? Listopad to chyba najsmutniejszy miesiąc w roku. Trzeba więc zawalczyć z jesienną chandrą i dodać jej kolorów. Zapraszam zatem do najnowszego wyzwania na blogu It's just fun!
https://itsjfun.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-55-nie-dajemy-sie-jesiennej.html
Tworzymy prace niekartkowe, w energetycznych kolorach i z dodatkiem co najmniej jednego kwiatka. Ja stworzyłam notesik, w szalonych kolorach i ze szklanymi kabaszonami. A Wy co stworzycie? Pobawicie się z nami?

4 komentarze:

  1. Ale super! Jest śliczny, taki kolorowy i pozytywny, idealny na szare dni :)
    Ja już chcę wiosnę i lato! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pobudzające kolory i rozweselający efekt końcowy. :) Co do ponurego listopada, to ja zawsze mam wrażenie, że najgorszy jest marzec... człowiek już zmęczony całą zimą wyczekuje pierwszego zielonego listka, a tu jeszcze nic... Ale za to listopad na drugim miejscu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)