poniedziałek, 6 listopada 2017

Pierwsze świąteczne


No i przyszedł czas także na mnie... powoli zabieram się za świąteczne kartki. Internet zapełnia się już świątecznymi inspiracjami, ale ja jeszcze nie do końca czuję ten klimat. Pomalutku, spokojnie tworzę sobie kartki i jak zawsze zaczynam od tych prostych, które najbardziej lubię.
Ta, którą dziś pokazuję to taki mój ulubiony wzór od dawna, arkusz papieru lub dwa i centralnie stempel lub tekturka. Takie trochę clean & simple. Na bogatsze kartki przyjdzie jeszcze u mnie pora. 
A jak jest u Was? Brokat i gwiazdy betlejemskie już zagościły na biurkach? Czy tak jak ja dopiero zaczynacie?

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka, zawiera niewiele a wiele mówiąca. Podoba mi się ten zielony papier, chyba lekko błyszczy, i śliczna tekturka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie proste lubię bardzo. A papier robi wrażenie błyszczącego, ale jest kompletnie matowy :)

      Usuń
    2. Czekam na kolejne propozycje :) , a papier super.

      Usuń
  2. Wspaniała praca. Piękny błyszczący papier. U mnie kartki świąteczne są na okrągło, aż trzy razy w miesiącu 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak to na okrągło są kartki świąteczne? Czyżby Rogaty blog? Czy jakaś inna zabawa?

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie proste kartki świąteczne :) Prześlicznie Ci wyszła, ja też jeszcze nie za bardzo czuję klimat BN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Ja w sumie różne robię kartki, ale największe serducho mam właśnie do tych prostych.

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)